Digitaal aanmelden:
Papieren aanmeldprocedure:
- Download de benodigde formulieren.
Receptformulier
Na aanmelding:
- BHS neemt contact op met de patiënt voor levering en instructie.
- BHS zorgt voor ondertekening van het Informed Consent formulier door de patiënt.
- Herhaalrecepten worden door BHS opgevolgd.
Indien u AJOVY liever via de (poliklinische) apotheek voorschrijft:
• U kunt AJOVY voorschrijven via het Elektronisch Patiëntendossier (EPD) van uw ziekenhuis.
• U kunt ook contact opnemen met uw rayonmanager van Teva of onze Customer Service voor ondersteuning.
Customer Service Teva Nederland:
Artsenverklaring
- Download het receptformulier
- Verzend deze via fax (030 24 52 777) of e-mail (apotheekbhs@brocacef.nl).
Vragen?
Voor vragen over de aanmeldprocedure via Brocacef:
• Telefoon: 030-2450273
• E-mail: apotheekbhs@brocacef.nl
Beschikbare ondersteuning voor uw patiënten:
Materiaal dat ondersteuning geeft aan de behandeling met AJOVY®:
- Informatiemapje met materialen over Care4migraine en AJOVY
- Informatiefolder over migraine & AJOVY
- Demo-kit voor pen of spuit (voor tijdens het consult)
- Injectie-instructies voor pen of spuit (voor thuis)

Materiaal dat algemene handvatten biedt voor uw patiënten:
- Boekje ‘Migraine en ouderschap: wat kun je vertellen?’
- Tip-kaartjes over de migraineAPP en care4migraine.nl
- Folders:
- ‘Informatie over leven met migraine’
- ‘Mentale gezondheid en migraine’
- ‘Werk en migraine’

AJO-NL-00138