Volg ons

Teva's richtlijnen voor sociale media.

We gebruiken zakelijke sociale media accounts om informatie te geven over Teva Pharmaceuticals wereldwijd en de landen waar wij actief zijn. Ze worden namens Teva beheerd door de afdeling communicatie.

Deze accounts zijn voornamelijk bedoeld om nieuws, evenementen, maatschappelijke impact en dergelijke te delen, evenals verhalen van medewerkers, patiënten en zorgverleners. We komen graag met u in gesprek via de sociale media.

Via sociale media bespreken wij géén producten en behandelingen. Ze zijn ook niet bedoeld voor het melden van bijwerkingen of nadelige gevolgen van medicijngebruik. Voor een specifieke vraag over onze producten of diensten kunt u het contactformulier gebruiken.

Als u een complicatie of bijwerking wilt melden die te maken heeft met een van onze producten, mail dan naar: customerservice@teva.nl. Bekijk het privacybeleid van onze geneesmiddelenbewaking als u wilt weten hoe Teva de privacy en veiligheid van de patiënt waarborgt. Neem bij een levensbedreigende situatie contact op met uw arts of de eerste-hulplijn.

Richtlijnen

We horen graag van u, en proberen vragen tijdig te beantwoorden. Door de beperkingen van sociale media en de regels waar we ons als farmaceutisch bedrijf aan moeten houden, zijn onze antwoorden mogelijk kort. Waar mogelijk zullen we u wijzen op aanvullende relevante informatie of ondersteuning. 

Teva's wereldwijde sociale mediakanalen worden regelmatig gecontroleerd en ge-update op werkdagen. Neem bij spoedeisende vragen of situaties contact op met Customer Service in Nederland of stel een vraag op de website.

Sociale mediakanalen zijn mogelijk niet altijd bereikbaar; we accepteren geen verantwoordelijkheid voor gebrek aan service als de kanalen niet beschikbaar zijn. 

Als u Teva benadert via sociale media verzoeken we u respectvol en beleefd te zijn en om geen frauduleuze, tot personen te herleiden of vertrouwelijke informatie te delen. Wij reageren niet op grof taalgebruik; minachtende, lasterlijke of opruiende berichten; of op berichten die niets met Teva te maken hebben.

Niet-aansprakelijkheidsverklaring

Wij delen geen specifieke informatie over onze producten of behandelingen via sociale media. Ga voor productinformatie naar de website van Teva Nederland of stel een vraag op onze website.

Wij kunnen via sociale media geen commentaar geven op juridische of financiële vragen, zaken rond regelgeving of bedrijfseigen informatie.

Wij kunnen in onze posts en tweets links opnemen naar sites van onafhankelijke derde partijen. Teva bepaalt op geen enkele manier de inhoud van websites van derden, onderschrijft de inhoud ervan niet en is er evenmin verantwoordelijk voor.

Teva is niet verantwoordelijk voor de inhoud van sociale media-accounts die door Teva gevolgd worden, noch onderschrijft Teva de inhoud daarvan.